“Школа академічного письма: від теорії до практики”

31/05/2017

З 26 по 28 травня 2017 року за ініціативою команди ГО “Освітні тренди” а також за організаційною та медіа-підтримкою ВГО “Поруч” у місті Києві у стінах 5-го корпусу Київського національного економічного університету імені  Вадима Гетьмана відбулося продовження міжнародної інноваційної навчально-тренінгової програми академічної майстерності “Школа академічного письма: від теорії до практики”. Мета проекту – підвищення професійних компетенцій у сфері академічного письма з особливим акцентом на практичній складовій для всіх, хто намагається якісно змінювати вищу освіту в Україні. Цільова аудиторія – викладачі ВНЗ, науковці та всі зацікавлені особи, які мали бажання покращити навички академічного письма та свою професійну майстерність.

Під час заходу тренерами виступили такі відомі наукові діячі як: Людмила Байсара, Ольга Гужва, Юрій Кращенко, Віталій Климчук, Сергій Курбатов, Надія Матвійчук-Соскіна, Анатолій Олексієнко, Володимир Сацик, Пилип Селігей.

Навчання в школі тривало протягом трьох днів і поєднувало в собі інтерактивні лекції, майстер-класи, практичні кейси і творчі завдання. У перший день – розглянуто визначення сутності та значення академічного письма в науковому середовищі; формування і розвиток продуктивного мовно-стильового мислення у створенні якісного наукового тексту; дослідження бар’єрів та драйверів академічної доброчесності, огляд професійних можливостей для викладачів та науковців в Україні. У другий день – проведено професійний аналіз прогалин в наукових роботах, огляд сучасного міжнародного формату наукових публікацій, практичне втілення отриманих навичок у написанні наукової статті. Під час третього дня навчання  – здійснені психологічний розбір забезпечення перемоги у грантових заявках та аналіз успішної рейтингової грантової заявки; розглянуто практичне застосування набутих компетенцій у розробці грантового проекту.

Учасники Школи отримали Сертифікати участі.

 

Джерело: http://www.edu-trends.info/academ-writing-school-2017/